Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Arielos | użytkownik

imię i nazwiskoAriel Pawelczyk adresSłubice zarejestrowany10.01.2009 @16:34:45 ostatnio na stronie18.06.2011 @11:56:10

wszędzie musi mnie byc pełno, doba to dla mnie za mało, lubie robic 5 milionów rzeczy na raz...a ogólnie to szkoda mi czasu na sen, bo jak się śpi to sie nic nie robi;/



" Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie. "

Ansel Adams

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8499704
digarty44 komentarze470 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon EOS 1000D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~butterflysuicide    27.03.2009 @22:24:17
nie posługuję się schematami, nie czerpię inspiracji z ulubionego artysty -bo go nie mam. jest wielu, których cenię ale za nic nie powiem że ich prace są doskonałe
_______
łyknąłeś cały kwas? tak jest! muzyka!
~butterflysuicide    27.03.2009 @12:51:46
dążę do doskonałości na swój sposób.
_______
łyknąłeś cały kwas? tak jest! muzyka!
~butterflysuicide    25.03.2009 @13:16:01
najpierw zajrzyj jakiego grona jestem założycielem.
_______
łyknąłeś cały kwas? tak jest! muzyka!
~mkaczorowska4    01.03.2009 @16:41:09
Dopiero jak sama weszłam na stronę digarta to zobaczyłam jakie to duże. Mój błąd. A nie zrozumiałam o co chodzi dlatego, że spodziewałam się komentarzy do tego co zrobiłam a nie zdjęcia. Muszę zwracać na to uwagę. Dziekuje
~mkaczorowska4    01.03.2009 @14:29:35
Co duże? Nie rozumiem
~slot    01.03.2009 @14:12:50
...sama postac,zmniejszajac stopniowo jej widocznosc,potem rozmycie i gotowe
~slot    01.03.2009 @14:11:05
dzieki..no z tym cieniem to troche zabawy...to akuraj robilem na warstwach nanioslem kilka razy
~dylaskowa    26.02.2009 @12:40:57
Dzięki miSZCZu za pocieszenie Fotograf ze mnie żaden, a malarz też, a robię jedno i drugie, tylko dlatego, że lubię.
+trzypozycje    26.02.2009 @11:32:25
Dziekuje. Kłaniam sie
_______
Yes, I am
fresh like DAMN
~dylaskowa    26.02.2009 @08:44:38
Dzięki miszczu
~drwycior    17.02.2009 @21:31:12
Taa, magia i czary. Jak bym nie uzyl mocy i drzewem nie zatrzasl to zadnych platkow by nie bylo. A powaznie Niezla jest ta fota.
~sara73    13.02.2009 @10:50:47
Dziękuję i pozdrawiam
~zielono0mi    11.02.2009 @15:51:07
dziekuje, dziekuje ;D pozdrawiam
_______
Impossible is nothing.
~XxDzoannaXx    10.02.2009 @14:45:37
właściwie to przyszło tak nagle. fotografuje od 3 lat . ale od niedawna naprawdę to kocham! przedtem to była tylko zabawa. a teraz to prawdziwa pasja !
swoja przyszłość chce związać z tą oto właśnie dziedziną .
nikt mnie nigdy nie uczył jak robić zdjęcia , wszystkiego uczyłam się sama krok po kroku. czasami kupuję sobie fajne ksiązki i dowiaduje się ciekawych wiadomości o fotografii.
a u ciebie skąd ? :D
_______
cenie ludzi , którzy tak jak ja poświęcają się swojej pasji..
~XxDzoannaXx    10.02.2009 @14:07:54
tak , masz rację . stachura pisze o rzeczach które dobrze się czyta. o swoich wędrówkach, życiu, miłosci .
a co do rapu , to równiez lubie korzenie. eminema stare nagrania są powalające. mam dwa duże jego plakaty w pokoju. eminem to klasa sama w sobie ! a jednak polacy go tak krytykują , co mi się bardzo nie podoba ! a to że powiedział ze nienawidzi polaków i żydów to podobno plotka i nic wiecej. oczywiście lubie tez snoop dogga , Bow wow, busta , coś co fajnie wpada w ucho. oczywiscie nie tylko rapu słucham , ale tez kiedy mam dzień lubie posłuchać Agniechy Chylińskiej. niezłe brzmienie.
_______
cenie ludzi , którzy tak jak ja poświęcają się swojej pasji..
~XxDzoannaXx    10.02.2009 @13:24:57
nie no , możesz kontynuować tyle , że ja wole rap w wykonaniu czarnych , jakoś bardziej do mnie dociera .
a poezja Stachury jest genialna , a zwłaszcza " rzecz o egoiźmie" .świetne to
_______
cenie ludzi , którzy tak jak ja poświęcają się swojej pasji..
~XxDzoannaXx    10.02.2009 @13:08:31
a ty lubisz Steda ? jesli tak to juz cie lubie
_______
cenie ludzi , którzy tak jak ja poświęcają się swojej pasji..
~XxDzoannaXx    10.02.2009 @13:04:25
czyja osobowosc ?
_______
cenie ludzi , którzy tak jak ja poświęcają się swojej pasji..
~lemon91    08.02.2009 @11:11:49
Zobacz jaka migawka jest na tym zdjęciu
~gandia    12.01.2009 @21:28:32
jestem pewna ze stac Cie na wiecej - technike i przerobke juz znasz powiedzmy
powodzenia na przyszlosc kolego
mam nadzieje niedlugo obserowac Twoje prace
moze mnie czyms zadziwisz?
pozdrawiam i zycze Ci tylko i wylacznie szczescia !!!
_______
...
Poprzednia strona 1 2 3 4
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt